Webové stránky jsou základním stavebním kamenem pro Váš online marketing.
Představte si je jako vaše oblíbené místo, kam se vždy rádi vracíte.
Webové stránky by měly být dokonalou synergií mezi grafikou a funkční platformou.
Velmi záleží na tom, jakou činností se zabýváte a podle toho jsou různé nároky, jak na grafické zpracování, tak na funkcionalitu.
Pokud jsem např. auditor určitě nemusím mít špičkovou originální grafiku, ale musím mít na webu dostatek relevantních informací o činnostech, které poskytuji a rozhodně si nesmím na webu dovolit nepřesnosti. Naopak pokud prodávám luxusní automobily, musím mít skvělou grafiku, protože ne nadarmo se říká, že grafika prodává.
Každá stránka by měla mít originální meta informace (titulky, popis, keywords) a měla by mít tzv. čistou a co možná nejkratší url adresu.SEO nebo-li optimalizace webu pro vyhledávače úzce souvisí právě s kvalitním obsahem a dobře nastavenými on page faktory na každé podstránce webu. Bez kvalitního obsahu na SEO zapomeňte.
Zde uvádíme pouze bodově jednotlivé pracovní etapy při tvorbě webu:
U e-shopů se samozřejmě řeší podrobné specifikace produktových kategorií a detailů produktů.
Jejich provázání a doporučení vhodných produktů k již objednávanému produktu, který máme v košíku.
Detail produktu je velmi důležitý pro samotný prodej. Zákazník potřebuje o produktu vědět co nejvíce informací, aby mohl nakoupit online. Důležité jsou fotografie produktů a jejich barevné a velikostní varianty.
Existuje více názorů, zda-li je lepší jednokrokový objednávkový proces, nebo vícekrokový.
Dle našeho názoru není ani jedna varianta špatná, pokud je celý proces jednoduchý a prozákaznický.
Nejčastější postup je : košík, doprava, platba, rekapitulace objednávky, objednávka.
Po odeslání objednávky by měl přijít zákazníkovi potvrzovací e-mail.
Většina e-shopů umožnuje registraci zákazníka a při dalších nákupech např. bonus, nebo slevu. Je samozřejmě dobré mít i možnost jednorázového nákupu bez nutnosti registrace.
Další důležitou věcí jsou platební možnosti v návaznosti na další software.
Druhy plateb:
E-shopy mohou být napojeny na účetní systém a na různé vnitřní administrace, ať už pro správu e-shopu, pro správu objednávek, tak například admin pro velkoobchodní partnery atd.
Pokud je požadavek klienta na propagaci ve zbožových srovnavačích, zajistíme tvorbu XML feedů pro napojení na Heureku, Zboží či Google Nákupy a samozřejmě také rádi pro vás zrealizujeme komplexní propagaci eshopu.
Každý web i e-shop by měl mít kvalitní monitorování návštěvnosti a nákupních procesů. V rámci našich služeb doporučujeme Google analytics, pomocí něhož pak můžeme provádět analýzy, přehledy a ty poté reportovat Vám.
Naše online marketing agentura doporučuje: navštivte také tyto stránky: SEO- optimalizace webu pro vyhledávače a správa PPC kampaní.