PPC - Pay per cklick, nebo-li plaťte až za proklik na vaše stránky. PPC reklama je v současné době asi nejpoužívanější forma on-line reklamy. Výhodou PPC kampaně je rychlá realizace, cílenost, flexibilita, výkon, neagresivní forma, efektivita a také možnost řízení nákladů na PPC kampaně. Neplatíte tedy za shlédnutí, nebo-li za to, že se uživateli zobrazí vaše PPC reklama, ale až když bude PPC reklama uživatelem prokliknuta a dostane se na vaše webové stránky. Jeho rozhodnutí můžete ovlivnit především vhodným reklamním sdělením (textem) a volbou správných klíčových slov. Aby Vaše ppc reklama dobře fungovala je třeba se oni starat. Správa PPC kampaní je kontinuelní činnost, kterou vykonává odborně vyškolený PPC specialista.
Naše společnost poskytuje profesionální správu ppc kampaní, která zahrnuje tyto činnosti
Je to forma reklamy, která má oslovit potenciální zákazníky, kteří váš web navštívili přes PPC reklamu a neprovedli objednávku či kontakt. Remarketing (Google) či retargeting (Seznam) a zobrazuje se na webových stránkách, které umožnují zobrazovat Google reklamu, Seznam reklamu, ať už v textové či grafické formě (bannery). Webů, které toto umožňují jsou stovky viz zpravodajské weby, odborné weby, life style, it weby.... Díky této reklamě se můžete dostat např. i na hlavní stránku Seznam.cz. Ještě pokročilejší verzí remarketingu je tzv. Dynamický remarketing, o kterém píšeme více v podstránce online propagace eshopu.
Pokud chcete na internetu vydělávat, je pro Vás PPC reklama jeden z nejlepších a nejefektivnějších způsobů jak toho dosáhnout.
Naše online marketing agentura má ve svém týmu odborníky, kteří se správou PPC kampaní zabývají již řadu let.
Ještě jeden tip na závěr : navštivte také naši stránku : SEO - optimalizace webu pro vyhledávače