Na toto téma je a internetu spousty odborných článků a stránek, které detailně popisují, jak budovat značku - corporate identity.
My se spokojíme s budováním image v on-line světě. Naše online marketing agentura se zabývá především výkonnostním marketingem, ale pokud přijdete za námi se zadáním : Jak uvést na trh nový produkt či službu, určitě vás nenecháme na holičkách. Budování značky je samozřejmě také součástí podpory prodeje. Potřebujeme se o vaší službě či produktu dozvědět co nejvíce. Definovat vaši cílovou skupinu, zjistit výhody oproti konkurenci a najít pádné důvody proč by si právě váš produkt lidé měli koupit. Zcela určitě musíme dopředu znát i vaše finanční možnosti, tzv. budget, který jste připraveni do propagace investovat a zároveň musíme znát vaše očekávání, které si od této spolupráce slibujete. Bez těchto zásadních informací si nedokážeme efektivní spolupráci mezi Vámi a námi představit.
1. PR články – kvalitní článek se čtivým, srozumitelným a uvěřitelným obsahem je možná nejlepší reklama, kterou můžete na internetu získat.
Proto, aby to tak bylo je zapotřebí splnit několik podmínek:
2. Bannery – všeobecně se ví, že banner útočí na podvědomí člověka. Napsalo se také mnoho i o tzv. bannerové slepotě – ignorování bannerů. Co je tedy pravdou?
Má smysl bannery používat k propagaci a nebo ne?
Odpověď není černobílá. Záleží na individuálním přístupu.
Aby měl banner šanci zaujmout, měl by splňovat tyto podmínky:
Druhů bannerů je opravdu mnoho: Leaderboardy (většinou v záhlaví webu), Square (čtvercový formát umístěný většinou v textu), Skyscraper (podlouhlý banner vpravo či vlevo na stránce), Buton Interstitial (přes celou stránku webu po načtení obsahu s tlačítkem zavřít – velmi agresivní forma) a další. Liší se právě v rozlišení – laicky často řečeno ve velikosti a umístění na daném webu.
3. Soutěže, tiskové zprávy a zařadil bych sem určitě i videoformáty.
Proto aby tato propagace byla účinná a efektivní je zapotřebí, aby vaše kampaň byla dobře naplánovaná a to:
Není tedy jednoduché bez důkladné znalosti internetového prostředí takovou PR propagaci připravit. Obraťte se na nás. Vytvoříme pro Vás mediaplan na míru dle vašich požadavků a možností.
Mediaplán je rozmístění reklamních formátů v čase na jednotlivých portálech (webech), tak aby efektivně zacílili na potenciálního klienta.
Výsledkem je tabulka s přesným rozpisem jednotlivých aktivit včetně cen a dalších podrobných údajů o kampaních.
Co vše pro Vás uděláme?