Copywriting je služba, která je v dnešní době čím dál žádanější. Kvalitní copywriter je, ale stále nedostatkové zboží. Z mého úhlu pohledu je to stejné jako se zpěvem. Rádoby zpěváků je moře a jen hrstka z nich je opravdu na úrovni. Buď máte hudební sluch a talent od narození, nebo ho nemáte. Nic mezi není. Spousta lidí si myslí, že se lze copywriting naučit a má v podstatě pravdu. Do jisté míry ano. Ale políbení múzou jsou na tom podstatně lépe a jde jim to samo :-)
Základem je čtení od raného věku, kde se tvoří slovní zásoba. Potom je to všeobecný rozhled, životní a pracovní zkušenosti a v neposlední řadě schopnost vcítit se do tématu, o kterém píšete. Ta je příčinou toho, že některé texty jsou prostě skvělé a jiné průměrné.
Copywriter je člověk, ne stroj. Pokud toužíte po opravdu kvalitních textech, dejte mu čas. Někdy je rychlost třeba, ale nesmí být na úkor kvality. PR články musí mít šmrnc, nápad, styl a tah na bránu.
Každý náš copywriter je originální osobnost a proto dokážeme tvořit různorodé články a texty.
Naše společnost má ve svému týmu čtyři copywritery, kteří mají zkušenosti se psaním textů. Mají rozmanité a někteří dlouholeté zkušenosti se psaním textů pro web, hudebních textů, blogů, PR článků, SEO článků i tiskových zpráv. Jsme doplňující se tým a máme kreativní myšlení.
Psaní textů pro firemní weby a eshopy. Psaní textů pro web je poměrně vyšší dívčí a vyžaduje nejen schopnost hezky psát a znát pravidla pravopisu, ale i zkušenost z marketingu a trochu psychologie. Ideální je také, aby byl copywriter vzdělaný v oblasti SEO, protože tak je schopen ušetřit agentuře práci. Když se tyto schopnosti a znalosti skloubí dohromady, máte ty nejlepší předpoklady, stát se copywriterem. My ve svém týmu takové kolegy máme. Psaní textů pro web má svá pravidla. Je důležité je znát a držet se jich.
Píšeme čtivé redakční články pro internetová média. Rádi píšeme o produktech a službách, které jsou něčím výjimečné. Mnohem více nás pak naše práce baví. Články musí mít úroveň a nápad, protože průměrný článek nikdo nedočte do konce. Cílem PR článku je zaujmout, obohatit, odpromovat, vzbudit emoci a vyvolat v potencionálním zákazníkovi pocit, že tuto službu nebo produkt musí mít.
Velmi žádaná služba dnešní doby. Jde o krátké výstižné články popisující většinou produkty a služby firem. Délka běžného SEO článku bývá standardně na velikost A4. Cílem článku není ohromit čtenáře, ale vytvořit obsah zajímavý pro roboty vyhledávačů. Tím však nechceme snižovat důležitost tohoto produktu. V rámci tvorby SEO textů jsou samozřejmě i samotné texty pro web. Upravujeme také stávající texty na webu zákazníků pro potřeby optimalizace webu pro vyhledávače.
Nechceme psát texty a příspěvky pro facebookové profily a komentáře v diskusích.
koncový zákazník (firma, jednotlivec)
reklamní agentury
online agentury
média (provozovatelé portálů)
Naše cenotvorba je individuální a závisí na typu textů (web, PR, SEO), které píšeme a samozřejmě na rozsahu práce. Oslovil vás náš web?
Napište nám: info@internet-marketing-sro.cz